Kvalitetspolicy
Målet för Guldhedens flyttexpress AB:s kvalitetsarbete är nöjda kunder. Målet nås genom att leverera varor och tjänster med rätt kvalitet.
Rätt kvalitet innebär att fullt ut tillfredsställa kundens krav och förväntningar samtidigt som hänsyn tas till krav vad gäller yttre miljö, arbetsmiljö och säkerhet. Rätt kvalitet innebär vidare att varor och tjänster uppfyller specificerad kvalitet till lägsta kostnad samt att varor och tjänster levereras i avtalad tid.
Ett framgångsrikt kvalitetsarbete erfordrar identifiering av kunden och dennes behov och präglas av:
- Ständigt pågående och systematisk förbättring av vårt arbetssätt
- Hög grad av förutsägbarhet
- Strävan att göra rätt från början
- Ordning och reda
Ansvarsbestämmelser
Ta del av den nya SMF-broschyren
Vad tycker du?
Målet för Guldhedens flyttexpress AB:s kvalitetsarbete är nöjda kunder. Därför vill vi gärna veta vad du som kund till oss tycker. Din åsikt är värd mycket och är betydelsefull för Guldhedens flyttexpress AB. Vi vill veta om du är nöjd eller missnöjd med våra tjänster. Om du är missnöjd vill vi gärna komma i kontakt med dig personligen om du tillåter detta för att vi ska kunna förbättra våra tjänster till dig som kund.
Lämna i din åsikt här
Har du frågor ?
Besöksadress
Recensioner
-
Malin Hålsjö
★★★★★
för en månad sedan
Tack till Mats och Daniel som kämpade på med vår flytt! Allt gick enligt plan och alla saker kom på plats hela och därtill ett glatt humör! Vi har flyttat förut med Guldheden och skulle inte välja en annan firma.